Dag 1 & 2

9 november 2016 - Guangzhou Shi, China

Gisteren ochtend aangekomen in het hotel na een helse taxirit... vliegtuig ging goed taxi iets minder. Maar veilig aangekomen! Ontbijtje gepakt en daarna direct gaan slapen van 10-15u. van 16-17u gaan sporten en van 17-18u gaan zwemmen en sauna gepakt. Heerlijk relaxen. Gaan uit eten met mijn reisgenoot, ik denk ik pak de 'soyed sorted meat platter' zal wel een mix grill zijn gemarineerd in soja saus. Helaas! maag van who-knows, luchtpijp van gans, spek en ei en tofu. Tjah, je bent maar 1x in China dus eten maar! haha was erg lekker! Daarna nog in de bar wat gedronken en naar bed.

Vandaag hele dag op een forum geweest. erg interessant maar ik zal jullie niet vervelen met zakelijke details. ook weer heerlijk gegeten en ben nu bezig een samenvatting te maken van alle gesprekken vandaag. Slaap lekker!! Xxx

P.s.: het is hier 7u later dan in NL.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ine:
    9 november 2016
    Fijn schat, om via dit reisblog iets van je te horen. Ook goed nieuws dat de vliegreis goed verlopen is. Jammer van de taxi En ja, je weet wat we altijd zeiden: "Eten wat de pot schaft!"
    Hier is het miezerig en koud weer! Hoe is het weer bij jou?
    Fijn dat je de eerste dag lekker hebt kunnen relaxen en dan wacht natuurlijk ook het werk. Succes ermee en voor zo dadelijk, lekker slapen.
  2. Erna:
    9 november 2016
    Hallo Nikki,
    Fijn om te horen dat je reis voorspoedig is verlopen, en dat je goed bent geland.
    Probeer tussen het werk door maar zo veel mogelijk te zien van dat immens grote land en geniet lekker van elk momentje.
    Gr Frits en Erna
  3. Amber:
    10 november 2016
    Hey Nikki!
    Supertof!
    Geef je ogen maar goed de kost daar. Lekker cultuur snuiven :-)
    Reizen verrijkt je leven! Je komt nooit meer helemaal hetzelfde thuis.
    Geniet geniet geniet!
    En denk aan knettergekke foto's!