Dag 5 & 6

13 november 2016 - Guangzhou Shi, China

Gisteren laatste beursdag gehad en die was goed! Met een aantal potentiële klanten gepraat en wat ideetjes opgedaan. 'S avonds niet echt meer veel gedaan, beetje gelezen ik had op de beurs al 12km gelopen dus niet echt zin meer om te sporten. We hebben bij een Italiaans restaurant in het hotel gegeten. Het is hier allemaal onnoemelijk duur! 1 glas wijn €10,- een cocktail €12,- pizza €20,- we hadden gisteren een 4 gangen menutje €44,- en ga zo maar door..

Ik heb gehoord dat Guangzhou bestaat uit allemaal districten en dat het geen echt centrum heeft voor mij om naar toe te gaan en dat je echt moet weten welk district veilig is om naar toe te gaan. Dus ik denk dat ik die 2 vrije dagen niet echt nodig had gehad. Dan maar lekker uitslapen, relaxen, zwemmen en sporten.

Ik ga zo met 2 brache-collega's naar een winkelcentrum/toren met aquariumwinkels. Dus ik kom gelukkig toch nog mijn hotel uit om iets te zien van de omgeving. Eentje vertrekt straks weer voor een 24u durende reis naar Keulen... met overstappen en al en die reis was even duur als mijn directe vlucht vond hij niet leuk om te horen haha maar goed. Slaap lekker Nederland! Hier is het nu half 2 's middags met een lekker waterig zonnetje dat door de 'wolken' (smog) schijnt, 27 graden.

1. Ine:
    13 november 2016
    Jeetje, wist niet dat China zo duur was!
    Het uitzicht vanuit je hotelkamer is inderdaad niet spectaculair!
    Heeft jouw reisgenoot geen plannen meer voor de komende dagen? Hij is er toch al vaker geweest. Heeft hij geen tips of kun je met hem iets gaan bezichtigen?
    Geniet in ieder geval nog, van je vrije dagen.
    Groetjes en een dikke knuffel.