Dag 3 & 4

11 november 2016 - Kanton, China

Tjah eigenlijk maak ik hier niet zo heel veel mee ;-) haha gisteren en vandaag een beursdagje gehad. Morgen is de laatste dag dat we gaan. Zondag schijnt hij open te zijn voor de consument en dus komt iedereen de stock die er nu staat opkopen.
Gisteren weer naar de sportschool gegaan. 10km al gelopen op de beurs en daar nog 5km gerend en daarna half uurtje gewichten gedaan, sauna, jacuzzi en zwembad! Love it, echt genieten!

Chinezen hier zijn erg vriendelijk, zeggen allemaal yes, yes en doen precies wat je ze zegt, zelf denken is niet echt aan ze weggelegd. Lachen vriendelijk en buigen voor je. Kaartjes moet je met twee handen aangeven en aanpakken en daarbij 26x thank you zeggen. Ik snap niet hoe ze dat doen want 9 van de 10 keer ben ik met mijn handere hand bezig mijn tas weer dixht te maken of heb ik mijn stapel kaartjes in die hand. Zij foemelen alles weg dat ik denk waar laten ze het in die seconden en hebben beide handen vrij! En 1sec later zijn hun handen weer vol!! Hans Kazan is er niets bij!

Ik ga nu eten. Smakelijk en voor al mijn vriendjes en vriendinnetjes die 11 van de 11 vieren: in gedachten ben ik bij jullie en vier ik mee! Drink er eentje voor me!!

1. Ine:
    11 november 2016
    Hoi meid.
    Ja, ik kan me indenken dat een beursdag voor ons niet zo interessant is om over te berichten
    Gelukkig heb je wel tijd om te sporten en te relaxen.
    Nog geen avondexcursies gedaan?
    Heb je verder ook nog geen foto's gemaakt? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
    Jammer van het miezerige weer hier op de 11 van de 11.
    Maar ik hoorde op het nieuws dat het Vrijthof vol stond. Ze verwachten zo'n 20.000 bezoekers.
    Volgend jaar zijn we van de partij!
    Nou, voor zo dadelijk lekker slapen en we kijken uit naar de volgende berichten!
    Hou van je muppie.